Dolnośląska Federacja Organizacji Pozarządowych i Starostwo Powiatowe w Kłodzku zapraszają na spotkanie szkoleniowe nt. uniknięcia zagrożeń w realizacji zadań publicznych i prowadzeniu organizacji połączone z debatą pt. „Czas na zmiany" – w dniu 14.09.2017 r., w godz. 14.00-16:00, w siedzibie Starostwa Powiatowego przy ul. Okrzei 1 w Kłodzku, sala konferencyjna.
Spotkanie szkoleniowe obejmie tematykę:
1) Zatrudniania członków zarządów w stowarzyszeniach po nowelizacji ustawy Prawo o stowarzyszeniach;
2) Istotnych zmian w zatrudnianiu na umowy zlecenia od 01.01.2017 r.;
3) Kiedy umowy zlecenia, a kiedy umowy o dzieło, aby uniknąć kłopotów z ZUS;
4) Bezpiecznego uwzględniania wkładu rzeczowego w ofertach na realizację zadania publicznego;
5) Niezbędnych dokumentów w realizacji zadań publicznych wymaganych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych;
6) Dokumentowania wkładu własnego poprzez wolontariat;
7) Zakresu kontroli realizacji zadań publicznych;
8) Odpowiedzialności członków zarządów za realizowane projekty i działania;
9) Obowiązków i zagrożeń dla organizacji pożytku publicznego po nowelizacji ustawy opp.
Szczegóły w załącznikach.